نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

جنگ باند نیمار و امباپه

  • کد خبر: ۱۲۹۵۸۱
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
جنگ باند نیمار و امباپه
هرج‌و مرج در اردوی پاری‌سن‌ژرمن اوج گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در اردوی قهرمان فرانسه، اتفاقات جدید و عجیبی درحال رخ‌دادن است. بعد از فاش‌شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد پویش رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به‌صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند. درحالی‌که تا چند روز پیش فضای پاری‌سن‌ژرمن آفتابی به‌نظر می‌رسید، ناگهان موجی از اخبار رسانه‌ای از راه رسید تا اوضاع به‌شکلی عجیب‌وغریب به‌هم بریزد.

باشگاه پاریسی حالا در میانه یک درام تمام‌عیار قرار دارد. سن‌ژرمن در آستانه بازی بزرگ فوتبال فرانسه مقابل المپیک مارسی دچار دودستگی و اختلاف شده و گروهی به‌رهبری کیلیان امباپه که پس از تمدید قرارداد به بازیکن رئیس باشگاه تبدیل شده است، مقابل باند دیگری متشکل از دوستان قدیمی به‌نام نیمار و مسی ایستاده‌اند.

بحران بزرگ

گزارش روزنامه‌ها و جراید نزدیک به پاریس، ابعادی ریزتر از این صف‌بندی را فاش می‌کنند. بر‌این‌اساس گفته‌ها نیمار رهبر باند بازیکنان اهل آمریکای جنوبی و اسپانیایی‌زبان تیم است. در این گروه، لیونل مسی بزرگ به‌واسطه رفاقت دیرینه با نیمار جای ویژه‌ای دارد. طرف مقابل از لحاظ کمی ضعیف است،، اما حمایت رؤسای باشگاه را با خود دارد؛ گروهی پنج‌نفره به‌رهبری امباپه و به‌شدت مورد حمایت رؤسای باشگاه! در‌این بین انتشار اخباری مبنی بر جدایی امباپه از پاریس در ماه ژانویه بر آتش اختلافات افزوده است و حالا به تلافی آن همه امتیاز داده‌شده به کیلیان در جریان تمدید پر‌سر‌و‌صدای قراردادش در تابستان گذشته، ستاره‌هایی مانند راموس، نیمار و مسی قصد جبران دارند و عملا به‌قول معروف امباپه را حتی در تمرینات هم تحویل نمی‌گیرند!

اعضای باند امباپه

در‌این‌بین باند امباپه چهار عضو دیگر به نام‌های کیمپمبه، حکیمی، موکلیه و اکیتیکه دارد که از حمایت رئیس باشگاه برخوردارند. در این اوضاع، جنگ قدرت روز‌به‌روز شدیدتر می‌شود و پاریس که در لیگ قهرمانان و لوشامپیونه موضعی حساس و شکننده دارد، ضربه بزرگی خواهد خورد.

رسوایی رؤسا؛ پول برای تخریب

از سوی دیگر طبق شایعات موجود، گفته شده است مدیران پاری‌سن‌ژرمن در توافق با یک آژانس خارجی، از طرف مقابل خواسته‌اند در توئیتر حساب‌های جعلی بسازند و از این طریق به ستاره‌هایی مانند امباپه حمله کنند. طبق گزارش «لوپاریزین» باشگاه در ازای یک پویش ضدامباپه بین سال‌های‌۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مبالغی را پرداخت کرده است و بقیه بازیکنان هم از این توهین‌ها در امان نمانده‌اند. یک حساب توئیتر پربیننده با ۱۰‌هزار دنبال‌کننده، توهین‌ها را تولید و باز‌نشر کرده است؛ اما به‌باور «لوپاریزین» بنا به دلایل امنیتی، فعلا اسناد موجود از این توهین‌ها در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ محرمانه می‌ماند. گروه هتاک توئیتری مستقیم زیر‌نظر ژان مارسیال ریبس، مدیر وقت بخش ارتباطات باشگاه، اداره می‌شد.

البته باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در اولین واکنش به گزارش‌ها درباره استخدام یک شرکت برای به‌کار‌گیری لشکری از حساب‌های ساختگی و غیرواقعی برای فحاشی به امباپه، این گزارش را از اساس تکذیب کرد؛ اما اکیپ مدعی است امباپه این تکذیب را باور نمی‌کند و نمی‌تواند به پاریسی‌ها اعتماد کند. یکی از دلایل دیگری که امباپه برای بی‌اعتمادی به پی‌اس‌جی دارد، این است که او اعتقاد دارد باشگاه قول‌و‌قرار‌هایی را که امسال تابستان به او داده بود، زیر پا گذاشته است. این نشریه می‌گوید مدیران پی‌اس‌جی به امباپه قول داده بودند در طول تابستان خرید‌های بزرگی خواهند داشت و تیمشان را به‌شدت تقویت خواهند کرد.

یکی‌دیگر از قول‌های مهم مدیران تیم پاریس به امباپه، تصفیه رختکن و واگذار‌کردن بازیکنانی بود که کیلیان از آن‌ها دل خوشی نداشت. مدیران باشگاه به‌صراحت به او قول داده بودند نیمار را خواهند فروخت؛ اتفاقی که درنهایت رخ نداد و نیمار حالا سردسته باند مخالف امباپه شده است. یکی‌دیگر از بازیکنانی که کیلیان امباپه خواهان جذب او شده بود، اورلین شوامنی بود که در نهایت به‌جای انتقال به پاریس، از موناکو به رئال‌مادرید پیوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->